Stimați contribuabili,
Serviciul Fiscal de Stat anunță despre lansarea mai multor funcționalități noi ale Sistemului Informațional Automatizat „e-Factura”, programată pentru data de 23 martie anul curent.
Noile funcționalități se referă la introducerea în cadrul sistemului informațional a:
1. Opțiunilor „Poate crea/edita”, „Poate semna” și „Poate anula”, care vor oferi posibilitate directorului de a limita drepturile de creare, editare, semnare și anulare a facturilor fiscale;
2. Noilor Filtre de selectare a facturilor fiscale, și anume: nume utilizator; ciclu de viață; motivul creării facturii fiscale; data anulării; filiala; tip cumpărător (sectorul bugetar).
3. Noilor Coloane în interfețele statutelor facturilor fiscale, și anume: motivul creării facturii fiscale; filiala; documente anexate, ciclul de viață, data anulării.
4. Păstrarea interfeței în care se efectuează operațiunile în urma aplicării semnăturii electronice în calitate de cumpărător, și anume cu rolul de „Cumpărător”.
Astfel, urmare a acestor actualizări, sunt posibile întreruperi în funcționarea SIA „e-Factura” în intervalul orelor 19:00-19:30.
Ne cerem scuze pentru inconveniențele create! Photo:www.sfs.md
|