23.03.2021
Vizualizari 679
Anunţ

Stimați contribuabili,

Serviciul Fiscal de Stat anunță despre lansarea mai multor funcționalități noi ale Sistemului Informațional Automatizat „e-Factura”, programată pentru data de 23 martie anul curent.

Noile funcționalități se referă la introducerea în cadrul sistemului informațional a:
1. Opțiunilor „Poate crea/edita”, „Poate semna” și „Poate anula”, care vor oferi posibilitate directorului de a limita drepturile de creare, editare, semnare și anulare a facturilor fiscale;
2. Noilor Filtre de selectare a facturilor fiscale, și anume: nume utilizator; ciclu de viață; motivul creării facturii fiscale; data anulării; filiala; tip cumpărător (sectorul bugetar).
3. Noilor Coloane în interfețele statutelor facturilor fiscale, și anume: motivul creării facturii fiscale; filiala; documente anexate, ciclul de viață, data anulării.
4. Păstrarea interfeței în care se efectuează operațiunile în urma aplicării semnăturii electronice în calitate de cumpărător, și anume cu rolul de „Cumpărător”.
 
Astfel, urmare a acestor actualizări, sunt posibile întreruperi în funcționarea SIA „e-Factura” în intervalul orelor 19:00-19:30.

Ne cerem scuze pentru inconveniențele create!

Serviciul de presă
Tel. 022 823379
presa@sfs.md



 
 
Noutăţi 10 din 1011 
 
Atenţie: În cazul în care aţi depistat o eroare, selectaţi textul şi accesaţi CTRL+Enter pentru a o transmite spre corectare! Vă mulţumim anticipat!
Calendarul fiscal
Video
Panou informativ
Codul fiscal 2021
Transparenţa decizională
Top noutăți
Facebook
 
x
Raportează eroarea depistată!
Acest modul are menirea de a îmbunătăți calitatatea conţinutului paginii oficiale a Serviciului Fiscal de Stat.
Textul selectat
Comentariul Dvs.: