Pentru a primi consultații, persoanele care vor apela la Centrul unic de apel vor naviga prin următorul meniu:
Butonul 1 - Consultații în domeniul legislației fiscale
Care va avea următoarele compartimente:
Butonul 2 - Asistența Tehnică Butonul 3 - Semnalarea cazurilor de nerespectare a legislației fiscale Butonul 4 - Semnalarea situațiilor de conflict, corupție din partea funcționarilor fiscali Butonul 5 - Verificarea timbrelor de acciz
Căutare avansată
Servicii electronice fiscale
În conformitate cu prevederile Legii nr.190-XII din 19.07.1994 “Cu privire la petitionare”, petitiile anonime sau cele în care nu sînt trecute datele de identificare a petitionarului nu se examineaza.
Petitiile trebuie sa fie semnate de autor, indicîndu-se numele, prenumele si domiciliul. Petitiile în forma electronica contin informatii privind numele, prenumele, domiciliul si adresa electronica a petitionarului.
Petitiile, care nu întrunesc aceste conditii, nu se examineaza.